رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

راز و نیاز


بی کس وبی بال و پرم

در قفس جان و تنم

دیدن ما لقای تو 

چهره ای دلربای تو 

روح تو در خروش ما

باعث جنب و جوش ما

محرم و جان فزا تویی

همدم بی ریا تویی

هر کی به فکر خویشه

هیچ کس خدا نمیشه

در غل و زنجیر هوا

فتاده در رنج و بلا

نفس پلید و خوار من

باعث کبر و نار  من

خدا به ما امان بده

بندگی و توان بده

خالق  هستی  جهان

یاور هر پیر و جوان

امید من خدای من

همدم در خفای  من

منجی و رهنما تویی

قدرت ما ورا تویی

مامن بینوا تویی

حافظ جان ما تویی

مستی من وصال تو

دیدن  بی مثال تو

خدای ما تا نداره

تو هر دلی  جا نداره

 دل کسی  تمیز باشه

پیش خدا عزیز باشه

خدا تو قلبش میشینه 

خدا را هر دم میبینه

وصف خدا گفتنی نیست

دیدنی است بافتنی نیست

رجالی در نزد خدا

صفر بودپیش یکا





  • ۹۵/۰۳/۲۲
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی