رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بار الها

بار الها، دل من عاشق و شیدای تو شد           عاشق چشم و لب و روی شکوفای تو شد

من ندانم تو کجایی، که روم من سویت          گر ببینم رخ تو، کوی دلم، جای تو شد

                        ---------------------------------------

بار الها، سفر کرب و بلا می خواهم                بار الها، دل پر نور و صفا می خواهم

بار الها، تو مرا شیفته ی خود گردان               بار الها، سفر عشق و ترا می خواهم

                      ----------------------------------------

بار الها، به در خانه ی  حق  چند زنم                   تا گشایی در خود، بلکه ندایی شنوم

بار الها ،به من آمده در کوی رفیق                       گوشه چشمی بنما، بلکه نوایی ببرم

                       --------------------------------------------

بار الها، تو کریمی و رحیمی و عظیم                 ما فقیریم و گرفتار و اسیریم و ندیم

تا به کی سرور ما غایب و ما در پرده                  بار الها، تو رئوفی و امیری و علیم


   


  • ۹۴/۰۵/۰۸
  • علی رجالی

نظرات (۱)

عالی بود استاد.بار الها  سفر کوی تو را میخواهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی