رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی
یک تجربه
قسمت هیجدهم
در این قسمت نکاتی را در رابطه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت راهنمایی خود ذکر می کنم.
۸۱.ان شا الله بتوانم با دانشجویان دکتری که تحت راهنمایی دارم ،تعداد ۲۰ نفر را فارغ التحصیل کنم.بعضی از فارغ التحصیلان به مرتبه استادی رسیده اند و شاگردانشان هم اکنون دارای دانشجوی دکتری هستند.همچون دکتر نصر اصفهانی که در زمان فراغت از تحصیل حدود هشت مقاله در زمینه آنالیز هارمونیک مجرد داشت.ایشان یک گروه پژوهشی در دانشگاه صنعتی اصفهان دایر نمود و اولین سمینار تخصصی آنالیز هارمونیک را آنجا بر گزار کرد.هم اکنون در انجمن ریاضی ایران ، در گروه آنالیز هارمونیک فعالیت دارد.
۸۲. حدود ۶۰ دانشجوی کارشناسی ارشد را فارغ التحصیل نموده ام .بیشترین نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد را آقای دکتر اعظم استاد تمام گروه ریاضی با راهنمایی اینجانب با نمره ۲۰ گذراندند . بیشترین نمره پایان نامه دکتری را آقای دکتر سلیمانی با نمره۱۸.۹۸ دفاع نمودند.هم اکنون با ایشان تحت عناوین استاد مشاور،پروژه های تحقیقاتی و دوره پسا دکتری با هم همکاری داریم.
۸۳.خانم دکتر رهنما،دانشجوی دکتری تحت راهنمایی اینجانب با مشاورت خانم دکتر ابطحی از همکاران گروه ریاضی ،دوره دکتری خود را با نمره عالی گذراندند و با ایشان نیز یک دوره پسا دکتری داشتم که حاصل تحقیقات با ایشان منجر به دو مقاله گردید.
۸۴.خانم دکتر ابطحی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان و دوره دکتری خود را زیر نظر اینجانب به پایان رساندند.ایشان هم اکنون دانشیار گروه ریاضی هستند وپروژه هایی با اساتید خارج از کشور همکاری دارند.چندین دانشجوی دکتری تحت راهنمایی اینجانب با مشاورت ایشان بوده است.مقدمات ایجاد یک مجله تخصصی در زمینه آنالیز هارمونیک مجرد با همکاری ایشان فراهم شده است.پذیرش مقاله در این مجله همزمان ّبا باز نشستگی اینجانب شد.امید است گروه ریاضی با همکاری ایشان نسبت به راه اندازی آن اقدام موثر بعمل آورند.چون مجله تخصصی خاص در این زمینه در جهان وجود ندارد.

دکتر علی رجالی
@alirejali

  • ۹۷/۰۱/۰۷
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی