رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی
یک تجربه
قسمت چهاردهم
در این قسمت خلاصه ای از خاطرات سفر به استرالیا جهت گذراندن دوره فر صت مطالعاتی را بیان می کنم.
۶۱.حدود نه ماه در دانشگاه نیوکاسل استرالیا با پروفسور ویلیس ،شاگرد پروفسور جانسون، کار های تحقیقاتی مشترک داشتیم .در این مدت یک مقاله مشترک تهیه نمودیم.با همکاری دکتر عبدالهی، آنرا در ایران تکمیل و آن در مجله ایلینیوز امریکا چاپ شد.لازم به ذکر است که پس از یک هفته موفق به اخذ پذیرش شدیم.
۶۲.زمانی که وارد شهر نیو کاسل شدیم .مدتی را در منزل یکی از دوستان دانشگاهی اصفهان که در نیوکاسل مستقر بود گذراندیم.
با عنایت به داشتن چهار فرزند،منزل مناسب برای اجاره نبود.لذا پروفسور ویلیس خود منزلی از طرف ما اجاره کرد و ما در آن مستقر شدیم.
۶۳.پسر بزرگتر در کلاس زبان شرکت می کرد.او تازه دیپلم گرفته بود.لذا پس از شش ماه وارد دانشگاه نیوکاسل شد و در رشته الکترونیک ادامه تحصیل داد.پس از دو سال او تحصیلات خود را در ایران ادامه داد. در هنگام برگشت منزلی در نیوکاسل برای او تهیه
و خودمان به ایران باز گشتیم.سایر فرزندان هم در دبستان و دبیرستان مشغول به تحصیل شدند.
۶۴.موضوع تحقیقاتی خود با پروفسور ویلیس را در ایران دنبال می کنم .هم اکنون یک پروژه مشترک با او و دو نفر دانشجویان دکتری داریم.حدود ده مقاله تا کنون در زمینه پیکر بندی که مو ضوع تحقیق است چاپ شده است.بعلاوه سه دانشجوی دکتری در این زمینه فارغ التحصیل شد ند و یک نفر دیگر هم اکنون روی این موضوع کار می کند.
۶۵.در مدت فرصت مطالعاتی هر روز از صبح تا عصر در دانشگاه نیوکاسل مشغول تحقیق و مظالعه بودم و مقالات و کتابهای مورد نیاز برای ادامه تحقیق را در این مدت فراهم کردم.
۶۶.فرصت مطالعاتی ،فرصت بسیا خوبی برای بروز کردن اطلاعات علمی فرد و آشنا شدن از نزدیک با دانشمندان در زمینه تحقیق است.در این مدت ضمن شرکت در یک سمینار تخصصی،از نزدیک با صاحب نظران در زمینه آنالیز هارمونیک مجرد همچون پروفسور دیلز،رید،لوی،رندی و قهرمانی آشنا شدم.

دکتر علی رجالی
@alirejali


۶۱.

  • ۹۷/۰۱/۰۶
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی