رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

باسمه تعالی
یک تجربه
قسمت چهارم

امید است بتوان در ایام عید تجربیات خود را منعکس نمود.
۱۷.در کارهای اجرایی همواره مدافع حقوق زیر مجموعه و ارباب رجوع بودم.اعتقاد دارم مردم با پی گیری دنبال حقوق خود هستند.چه بهتر در اولین فرصت کار ارباب رجوع انجام گردد تا هم او راَضی باشد و دعای او بدرقه کارمند گردد.
۱۸.در زمان مسیولیت های اجرای کارتابل اجرایی را سعی می کردم در همان روز ببینم و دستورات لازم را بدهم.چنانچه مقدور نبود به منزل می آوردم و پس از استراحت بررسی می کردم.بطوریکه کارها معطل نگردد و انباشته نگردد.
۱۹.در تشکیل بسیج اساتید همکاری می کردم و در تنظیم و راه اندازی آن نقش داشتم.عضو شورای مرکزی بسیج اساتید بودم و باتفاق سایر برادران در جلسات گوناگون شرکت می کردم.
۲۰.هر کاری که قبول می کردم سعی می کردم به نحو احسن انجام دهم و اگر احساس می کردم که حضور من ضرورتی ندارد و یا امکان فعالیت نیست استعفا می دادم.
۲۱.فعالیت های فرهنگی خارج از دانشگاه نیز داشتم.چند سالی در هیات امنای مسجد محل فعالیت می کردم.امور عمرانی مسجد را پی گیری کرده و با عنایتی که اهالی داشتند قادر شدیم ساختمان مسجد را کامل کنیم.

دکتر علی رجالی
@alirejali

  • ۹۷/۰۱/۰۱
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی