رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یک تجربه _قسمت سوم

باسمه تعالی
یک تجربه
قسمت سوم
در ادامه تجربیات قبلی زندگی خود ،چند مورد دیگر را ذکر می کنم.

۱۳.یکی از نکاتی که لازم است انسان شناخت نسبی پیدا کند، خدا شناسی است.متاسفانه برداشت های گوناگونی از وجود خدا هست.لذا عملا ما خدای واقعی را ستایش نمی کنیم.اما انتظارات زیادی از خدا داریم.
۱۴.در نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اشعار مولانا فرازهایی از خداشناسی آمده است.اینجانب در قالب برداشتها، در تلگرام بطور روزانه برداشتهای خود را نشر می دهم.کلیه مطالب فرهنگی و ادبی اینجانب در وبلاک قابل دسترسی است.فایل کامل آنها در ریسرچ گیت آمده است.
۱۵.در زندگی همواره سعی دارم کارهایی را که قبول می کنم به دقت و به نحو احسن انجام دهم.زمانی که مسئو لیت اجرایی داشتم،هر گز از امور علمی خود فاصله نگرفتم.حتی زمانی که قرار بود فرصت مطالعاتی بروم، از سمت معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان استعفا دادم و با اینکه در آن موقع هزینه فرصت مطالعاتی تامین مالی نشد.با قرض گرفتن عازم کانادا شدم.البته بعد از گذشت چند ماه تامین اعتبار شد.در مدت ف صت مطالعاتی توانستم چهار مقاله علمی تدوین نمایم.
۱۶.روزانه بطور متوسط ده ساعت را به امور علمی،اجرایی،فرهنگی حسب زمان خود اختصاص می دادم.زمانی که دوره دکتری را در انگلستان مشغول بودم،بطور متوسط ۱۵ ساعت به امور پژوهشی می پرداختم.الان در دوره باز نشستگی،حدود پنج ساعت به امور پژوهشی و پنج ساعت به امور فرهنگی می پردازم.زمانی که معاونت آموزشی دانشگاه را بعهده داشتم تا دیروقت کارهای اجرایی را انجام می دا م،بطور متوسط روزانه ده ساعت به کارهای اجرایی مشغول بودم.

دکتر علی رجالی
@alirejali

  • ۹۷/۰۱/۰۱
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی