رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

در این وبلاگ ،اشعار و مطالب علمی و فرهنگی اینجانب آمده است .

رسالت

به سایت شخصی اینجانب مراجعه شود
alirejali.ir

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رمز موفقیت

رازهای موفقیت

اگر افراد راز های موفقیت و شکست خود و تجارب ارزشمند را به تحریر درآ ورند می تواند راهنمایی برای دیگران باشد

در زیر خلاصه ای  از رمزهای موفقیت خود در زندگی را اشاره می کنم

۱داشتن هدف در زندگی و تلاش وکوشش در رسیدن به آن با پی گیری و برنامه ریزی.

۲داشتن اعتقاد به خدای متعال و توکل در امور و یاری از او خواستن.

۳تلف نکردن اوقات روازانه و استفاده بهینه از لحظه  لحظه وقت خود.

۴داشتن برنامه روزانه, هفتگی ,ماهانه و سالانه و چند سالانه.

۵تحرک و عدم توقف در کارها و داشتن ایده های متعالی و سعی د رسیدن به انها.

۶داشتن همسری دلسوز و راهنما و  در طول زندگی و کمک در پیشرف من در کارها.

۷داشتن سلامت روح و روان و خانواده ای دلسوز و راهنما در طول زندگی.

۸پر کردن اوقات فراغت با تفریحات سالم و نوشتن و خواندن مطالب مفید.

9هیچ گاه فارغ التحصیل خود را ندانستم سعی می کردم بیشتر شنونده باشم تا گوینده.

10ـبا افراد  ناباب رفت وشد نمی کردم در طول عمر حتی یک سیگار نکشیدم.

11ـ دعای پدر و مادر و رضایت انها از بنده و ادای وظیفه در صورت نیاز.

12ـ به ر انجام رساندن کاری که در دست دارم با زمان بندی و اقدام به موقع .

13ـ از فرصت های گوناگون استفاده بهینه کرده و متناسب با آن  شرایط  اقدام لازم می کردم.

۱۴ـدر کارها با صبر  و فکر اقدام می کردم با عجله و بی دقتی کاری نمی کردم.

15ـاگر کاری را صحیح میدانستم اقدام می کردم در کارهای که مطمین نبودم مشورت و پس از به نتیجه رسیدن قاطعانه و بدون تردید عمل می کردم.

16ـدر طول زندگی راستگو بودم و یاد ندارم د روغی گفته باشم اگر چه بعضا سکوت می کردم.

  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • علی رجالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی